Jäsenasiat

Jäsenasianhoitaja:      Krista Valkonen
                                           576jasenasiat@gmail.com

Muistathan ilmoittaa jäsenasianhoitajalle:

- nimen ja osoitteen muutokset
                    - työttömyys- ja opiskeluajat sekä kaikki muut palkattomat ajat
                    - asevelvollisuusajan
                    - äitiys- ja vanhempainlomat
                    - eläkkeellejäämisen

Jäsenyyden säilymisen kannalta on tärkeää ilmoittaa muutoksista.

Jäsenasianhoitajan tavoitat parhaiten s-postilla - hän ottaa sinuun sitten tarvittaessa
yhteyttä.

Työttömyyskassa-asioita voit hoitaa myös joko eWertti nettikassan (linkki nettikassaan) tai eEemeli puhelinkassa (010 190 300) kautta

Liity jäseneksi

Ammattiliitossa et jää näkymättömäksi Joku hoitaa kaiken sen, mitä muut eivät välttämättä tule edes ajatelleeksi. Ja se joku on usein yksi meistä, rautaisista JHL:n ammattilaisista...

Liity JHL:n opiskelijajäseneksi

Liity JHL:n opiskelijajäseneksi! Ammattiliiton jäsenyys on päätoimiselle opiskelijalle maksuton ja jäsenenä olet oikeutettu lukuisiin jäsenetuihin.

Esimerkkiteksti:

Jäsenmaksu

Ammattiliitto JHL:n jäsenyys on edullinen, sillä voit vähentää jäsenmaksun verotuksesta. Työssä käyvälle JHL:n jäsenmaksu on vain prosentin (1%) palkasta. Hinta sisältää kattavan edunvalvonnan ja työttömyysturvan. Liity jo tänään!

JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen vakuutusyhtiö Turvassa. Vakuutus tarjoaa monipuolista turvaa matkoilla ja vapaa-ajalla.

Liittyessäsi JHL:n jäsenkesi liityt myös Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassan jäseneksi, ja sinulla on mahdollisuus saada ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa, liikkuvuusavustusta ja vuorottelukorvausta.